index.png
IMG_20220810_150911_239

کشف استعداد برتر

گفت و گو با هنرمندان

گفت و گوی مجله کشف استعداد برتر با آقای رسول عابدی_انتشارات حوزه مشق

۱. هنرمند عزیز ضمن معرفی خودتون ، توضیح مختصری در مورد نوع فعالیت هنری که در حال حاضر به آن اشتغال دارید برای خوانندگان بنویسید.
بنده رسول عابدی هستم
۲۲ ساله متولد اصفهان.
ساکن تهران
درحرفه بازیگری به صورت اکادمیک وتحصیلات دانشگاهی فعالیت میکنم.

۲.از چه سنی به طور جدی به این هنر علاقمند شدید ؟

از ۱۶ سالگی

۳.چند وقته که به این حرفه اشتغال دارید؟

۵ سال

 

 

۴. آیا رشته ی تحصیلیتون مرتبط هست و از نظر شما تحصیلات آکادمیک در این زمینه تا چه حد میتونه موثر باشه؟

بله، دانشگاه بنظرم صرفا راهی برای ورود به این حرفه هست ولی برای تکامل و یادگیری کامل بنظرم نیاز هست به صورت اکادمیک ادامه داد تا ناگفته هایی که در دانشگاه گفته نشده در اکادمی گفته شود و شما کامل تر شوید که البته بنظرم یادگیری بیشتر نشانه قدرت شماست.

 

۵.چقدر از زمانتون رو در روز به هنر مورد علاقه تون اختصاص میدین؟

روزی ۱ تا ۲ ساعت
که خیلی بنظرم کمه

 

۶.دلیل اصلی گرایش شما به این هنر چی بوده و هست؟
شهرت، درآمد یا چیز دیگه ای؟

اول اینکه هیچ کسی از شهرت و ثروت بدش نمیاد و اگه بگه بدم میاد دروغ گفته.
واینکه شخصا به دنبال تاثیر گذاری هستم و از متفاوت بودن لذت میبرم و این حرفه برام چالش برانگیزه واز اونجایی که ادم ماجراجویی هستم من شدت علاقم بهش زیاد شد و درنهایت به دنبال این هستم که تفکرات خودم رو با این حرفه فریاد بزنم.

 

۷.اولین اثر هنری تون رو یادتون هست؟
چی باعث شد به ذهتون برسه به این هنر به عنوان حرفه و شغل نگاه کنید؟

اولین اثر هنری ام اطلسی های لگد مال شده بود که خیلی دوسش
داشتم.
خب از بچگی به هنر علاقه مند بودم و دیدم تواین حرفه استعدادم بیشتره وگرنه خوانندگی،نقاشی، موسیقی رو هم تست کردم.
ولی من صرفا به این حرفه به عنوان شغل نگاه نمیکنم و شغل دارم و درامدم رو ازاون کسب میکنم.

 

۸.تا چه حد از ایده ها و طرح های دیگران الگو برداری میکنید ؟

تاحدی که ببینم کمک کنندس و جذابیت رو دوچندان میکنه نه اینکه اون ایده بر اثر غالب بشه و کپی شده باشه بلکه اجزایی ازاون رو برمیدارم و خودم بهش بال و پر میدم با خلاقیت شخصی و اگر بدرد نخوره رهاش میکنم .

۹. برای خلق آثارتون بیشتر به علاقه ی خودتون توجه دارید یا اقتضای علاقه مندان و خریداران؟

صد در صد علاقه شخصی چون من در این حرفه نگاه خودم رو میخوام انتقال بدم. جسارت نمیکنم ولی برای سلیقه مردم کار نمیکنم. چونکه اگر ازخلق اثری لذت نبرم قطعا مردم هم لذت نمیبرن و بنظرم هنر برای هرهنرمندی یک مقوله شخصیه.

 

۱۰.آیا تا به حال به طور جدی به عنوان منبع درآمد در آینده به این حرفه توجه داشتین یا از نظر شما نگاه هنرمند نباید یک نگاه مادی گرا باشه و …. ؟

بله، در آینده باید این اتفاق بیفته چون اگه نتونی از هنرت پول دربیاری به قول معروف هنرمند نیستی و صرفا اون هزینه های هنگفت که در طول سالیان کردی و زمانی که گذاشتی اگر برگشتی نداشته باشه شاید میل و اشتیاق تورو کم میکنه برای ادامه راه واینکه خودم رو میگم از یک جایی به بعد باید ببیشتر تمرکزم رو بزارم روی این حرفه شاید کل ماه و سالم رو پس من از کجا پول دربیارم که بپوشم و بخورم؟
و ترجیج میدم برای این اتفاق میانه روی کنم و عجله هم نکنم‌.

 

 

۱۱‌.یکی از کارهاتون که از نظر خودتون رضایت بخش و برجسته هست و بیشتر مورد استقبال مخاطب هم قرار گرفته رو برای ما معرفی کنید ؟

خب از شانس من اولین و دومین کارم تو دوره کرونا بود و اونطور که باید استقبال نشد ولی در تیرماه امسال دراکادمی استاد سمندریان نمایش داستان باغ وحش رو روی صحنه بردیم و بازی کردم که کلی استقبال خوب شد وخداروشکر همه راضی بودن و نقش جری که بازی کردم برام عجیب و لذت بخش بود و خودم هم راضی بودم.

۱۲.در انتها از شما میخواهیم اگر نظر یا پیشنهادی برای خوانندگانی که به تازگی قصد ورود به این عرصه را دارند در ذهنتان هست ارائه دهید.

 

فقط فقط پیگیری مستمر باید باشه
چه در زمینه تمرینات عملی چه در مطالعه و باید کلی قلمرو اطلاعات تون رو گسترش بدید و همینطور ارتباطات چون این دو در حال حاضر سرمایه محسوب میشن و اینکه موفقیت ۱۰ درصدش تلاشه ۹۰ درصدش پیگیری و جانزدن هست.
و شما تا ۳ ماه آینده تون رو نمیتونید پیش بینی کنید خدارو چه دیدید شاید اون اتفاق قشنگه که براش تلاش میکنی بیفته چون تجربش کردم که میگم تلاش کن صبرکن و باور کن اما دوباره ادامه.
و در آخر هم از خانم طاهره جعفریان
خبر نگار مجموعه و مدیر محترم انتشارات دکتر فردین احمدی کمال تشکر رو دارم.

 

مخلصم.🙌
رسول عابدی.

 

❤️❤️ روابط عمومی انتشارات بین المللی حوزه مشق

https://ketabbaz.hozeyemashgh.ir

چاپ انواع کتاب: شعر،داستان،دلنوشته،رمان،زندگینامه،سفرنامه،نمايشنامه،فیلمنامه، تبدیل جزوات اساتید،مربیان، معلمان و دانشجویان به کتاب تبدیل پایان نامه کارشناسی ارشد به کتاب  تبدیل رساله دکتری به کتاب  مشاوره، نگارش و تدوین پایان نامه و رساله در رشته های علوم انسانی و اسلامی استخراج مقاله از پایان نامه و اکسپت مقاله  انجام طراحی جلد و صفحه آرایی در بالاترین کیفیت  ویراستاری حرفه ای کتاب  همین الان به کارشناسان حوزه مشق پیام بدهید.  ۰۹۱۹۱۵۷۰۹۳۶  ۰۹۳۹۳۳۵۳۰۰۹

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *