index.png
IMG_20220810_150911_239

کشف استعداد برتر

قلم شما

انتشارات حوزه مشق

با سلام و احترام،

ما در انتشارات حوزه مشق با افتخار و باور قوی به توانمندی‌های شاعران و نویسندگان، آماده همکاری در چاپ کتاب‌هایشان هستیم. اگر شما هم یک شاعر هستید و می‌خواهید آثار خود را به صورت چاپی منتشر کنید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

با تکنولوژی روز و امکانات پیشرفته‌ای که در اختیار داریم، ما می‌توانیم به شما خدمات حرفه‌ای و کامل در زمینه چاپ و انتشار کتاب ارائه دهیم. از طراحی جلد و طرح داخلی کتاب تا چاپ و توزیع، ما همراه شما خواهیم بود تا به بهترین شکل ممکن کتاب شما را به دست خوانندگان برسانیم.

با تجربه‌ای چندین ساله در این حوزه، ما بهترین تیم ویراستاری و طراحی را برای کتاب شما فراهم خواهیم کرد. همچنین، در اینستاگرام، با انتشار ویدئوهای پرسش و پاسخ، می‌توانیم به شما در معرفی خدماتمان به شاعران و نویسندگان علاقه‌مند کمک کنیم.

ما به جذب استعدادهای جدید و همکاری با شاعران و نویسندگان جوان علاقه‌مندیم. اگر شما هم دارای آثاری هستید که می‌خواهید آنها را به دست خوانندگان برسانید، با ما تماس بگیرید و ما به شما کمک خواهیم کرد تا به اهدافتان دست یابید.

با اعتماد به توان شما و باور به ارزش آثارتان، ما منتظر شنیدن از شما هستیم. با همکاری با ناشر ما، شعرها و داستان‌هایتان را به دست خوانندگان برسانید و رویای چاپ کتاب‌تان را به واقعیت تبدیل کنید.

منتظر شنیدن از شما هستیم و آماده همکاری با شما در انتشار آثارتان هستیم.

با احترام،
روابط عمومی انتشارات بین المللی حوزه مشق

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *