index.png
IMG_20220810_150911_239

کشف استعداد برتر

شاعران و نویسندگان,قلم شما

انتشارات حوزه مشق با افتخار اعلام می کند: مهدی بشیر نژاد در میان کارشناسان برنامه ای با کاندیداهای ریاست جمهوری

“مهدی بشیر نژاد؛ عضو رسمی انتشارات بین‌المللی حوزه مشق در ویژه‌برنامه پرسش از کاندیداهای ریاست جمهوری”

با افتخار اعلام می‌داریم که جناب آقای مهدی بشیر نژاد، عضو برجسته و فعال انتشارات بین‌المللی حوزه مشق و یکی از نویسندگان و پژوهشگران قابل تقدیر که در چهارمین دوره کتاب سال حوزه مشق به عنوان برگزیده شناخته شده‌اند، اکنون شرف حضور در جایگاه ویژه‌ای را به عنوان معلم و نماینده‌ای از وزارت آموزش و پرورش در ویژه‌برنامه پرسش از کاندیداهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران در برنامه‌ تلویزیونی به دست آورده‌اند.

این حضور نه تنها نشان‌دهنده تعهد و سطح بالای دانش ایشان است، بلکه مایه مباهات کلیه اعضای انتشارات حوزه مشق و اکوسیستم فرهنگی کشورمان می‌باشد. ما از این پیشرفت به عنوان یک دستاورد بزرگ برای انتشارات ما و به عنوان نمادی از تأثیرگذاری و سهم ما در پرورش و ترویج دانش و فرهنگ در جامعه استقبال می‌کنیم.

انتشارات بین‌المللی حوزه مشق با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی، همواره در پیشبرد اهداف علمی و فرهنگی پیشتاز بوده و اکنون با افتخار اعلام می‌کند که حضور جناب آقای بشیر نژاد در این رویداد مهم، بیانگر نقش پر رنگ‌تر این مجموعه در عرصه‌های ملی و بین‌المللی می‌باشد.

این فرصت را مغتنم می‌شماریم و برای جناب آقای بشیر نژاد آرزوی موفقیت و سربلندی داریم و اطمینان داریم که ایشان با درایت و تخصص خود، نمایندگی شایسته‌ای از جامعه فرهنگی و هنری کشورمان به عمل خواهند آورد.

با احترام،

دکتر فردین احمدی مدیر مسئول و صاحب امتیاز انتشارات بین المللی حوزه مشق

 

 

 

 

 

 

 

❤️❤️

روابط عمومی انتشارات بین المللی حوزه مشق

https://ketabbaz.hozeyemashgh.ir

چاپ انواع کتاب: شعر،داستان،دلنوشته،رمان،زندگینامه،سفرنامه،نمايشنامه،فیلمنامه، تبدیل جزوات اساتید،مربیان، معلمان و دانشجویان به کتاب تبدیل پایان نامه کارشناسی ارشد به کتاب  تبدیل رساله دکتری به کتاب  مشاوره، نگارش و تدوین پایان نامه و رساله در رشته های علوم انسانی و اسلامی استخراج مقاله از پایان نامه و اکسپت مقاله  انجام طراحی جلد و صفحه آرایی در بالاترین کیفیت  ویراستاری حرفه ای کتاب   همین الان به کارشناسان حوزه مشق پیام بدهید.   ۰۹۱۹۱۵۷۰۹۳۶  ۰۹۳۹۳۳۵۳۰۰۹

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *