شاعران و نویسندگان,فردین احمدی,قلم شما

معرفی کتاب سال بلوا ـ انتشارات حوزه مشق

معرفی کتاب سال بلوا

 

کتاب سال بلوا، داستان جنگ، قتل، عشق، خشونت، فقر و انحطاط در بستر جامعه‌ی ایران است. عباس معروفی که در نگارش رمان‌هایی به سبک جریان سیال ذهن استادانه عمل می‌کند، در این کتاب به‌سراغ داستان زنانی رفته که در جامعه‌ی مستبد مردسالار، جایی برای ابراز وجود ندارند. مانند نوش‌آفرین یکی از شخصیت‌های اصلی رمان، که با وجود عشق بسیارش به حسینا، به اجبار با مرد دیگری ازدواج می‌کند و اینگونه سرنوشت همه‌ی آن‌ها دگرگون می‌شود.

 

فراخوان همکاری

با ما به دنیای نویسندگی بپیوندید!

آیا پس از خواندن این کتاب احساس می‌کنید که داستان‌ها و تجربیات ارزشمندی برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ آیا فکر می‌کنید می‌توانید کتابی مشابه این بنویسید و از طریق آن به دیگران الهام ببخشید؟ ما در انتشارات حوزه مشق مشتاقانه به دنبال نویسندگان جدید و پرانرژی هستیم که داستان‌های خود را با جهان به اشتراک بگذارند.

فرصت‌های همکاری

ما در انتشارات حوزه مشق به دنبال نویسندگانی هستیم که:
– ایده‌های نوآورانه و خلاقانه دارند.
– تجربه‌ها و داستان‌های زندگی الهام‌بخشی برای به اشتراک گذاشتن دارند.
– توانایی نوشتن و ارائه مطالب با کیفیت بالا را دارند.
– مایل به همکاری در یک محیط حرفه‌ای و دوستانه هستند.

چه انتظاری داریم؟

ما به دنبال نوشته‌هایی هستیم که:
– محتوای ارزشمند و آموزنده‌ای دارند.
– توانایی ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خوانندگان را دارند.
– به اصول و استانداردهای حرفه‌ای نویسندگی پایبند هستند.

چگونه می‌توانید همکاری کنید؟

اگر علاقه‌مند به همکاری با ما هستید، می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با ما تماس بگیرید:
– 09393353009
– 09191570936

همچنین می‌توانید نمونه نوشته‌ها و ایده‌های خود را به آدرس ایمیل ما ارسال کنید تا تیم تحریریه ما آن‌ها را بررسی کند.

چرا انتشارات حوزه مشق؟

انتشارات حوزه مشق با سال‌ها تجربه در زمینه نشر کتاب‌های ارزشمند و الهام‌بخش، بستری حرفه‌ای و حمایت‌کننده برای نویسندگان فراهم می‌کند. ما به شما کمک خواهیم کرد تا نوشته‌ها و ایده‌های خود را به بهترین شکل ممکن به جهان معرفی کنید و با مخاطبان گسترده‌ای ارتباط برقرار کنید.

منتظر تماس‌ها و نوشته‌های شما هستیم. با ما به دنیای نویسندگی بپیوندید و داستان‌های خود را با جهان به اشتراک بگذارید!

 

آیا شما فردین احمدی را
می شناسید؟
فردین احمدی نویسنده، پژوهشگر و مدرس دانشگاه،کارمند دولت و مدیر مسئول انتشارات حوزه مشق، متولد ۶۹ هستم و تا به الان بیش از ۵۰ عنوان کتاب و مقاله نوشته ام که درصد قابل توجهی در زمینه قرآنی حدیثی و میان رشته ای است و طبیعی است به فراخور حرفه ام چند جلدی در حوزه ادبیات و ترجمه هم نوشته باشم.
دکتری الهیات با گرایش علوم قرآن و حدیث تحصیلات بنده است البته دکتری افتخاری هم از کشور دیگر در کارنامه من است و مدتی پیش دولت ارمنستان فرصت مطالعاتی شش ماهه در یکی از دانشگاه های دولتی جهت کرسی ایران شناسی- تاریخ قاجار برایم تدارک دیده است.
در حوزه چاپ و نشر فکر میکنم یکی از جوانترین ناشران ایران محسوب میشوم که بیش از ۲۵۰۰ عنوان کتاب توسط چند هزار اهل در انتشارات حوزه مشق و چند انتشارات دیگر را به چاپ رسانده ام در واقع یکی از پر کارترین انتشارات های حال حاضر ایران محسوب میشویم. نویسندگان و شاعران و پژوهشگران این کتاب ها از سراسر ایران عزیز و حتی خارج از ایران می باشند و از نکات جالب اینکه نویسندگان ما از ۸ سال به بالا هستند یکی از ویژگی های مهم انتشارات حوزه مشق به مدیریت بنده کتاب سازی نکردن است که با فلسفه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و شناسایی افراد مستعد در حوزه قلم و ترویج معارف اسلامی و انقلابی شروع به فعالیت کرده ایم که در سال ۱۴۰۱ بعنوان ناشر برگزیده ایران انتخاب و جایزه خودم را توسط معاون رئیس جمهور وقت دریافت و آنرا به خانواده شهید آرمان علیوردی تقدیم کرده ام.

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *