معرفی تازه های کتاب

۲۰ قدم طلایی (پر فروش ترین کتاب موفقیت و خودسازی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران)

معرفی کتاب ۲۰ قدم طلایی
راهنمای انگیزشی کارآفرینان برای رشد و موفقیت

کتاب خوب بخریم و بخوانیم

در دنیای پرشتاب و دائماً در حال تغییر امروز، کارآفرینی بیش از  هر زمان دیگری به یک مهارت حیاتی بدل شده است. کارآفرینان،  با آغوش باز به استقبال ناممکن ها میروند، مرزهای نوآوری را جابجا  میکنند و جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل میکنند. اما راهی که  پیش رو دارند، همواره از چالش ها و ناشناخته هایی سرشار است که  نیازمند شهامت، خالقیت، و بیش از همه، دانش و بصیرت است.
“۲۰قدم طالیی: راهنمای انگیزشی کارآفرینان برای رشد و  موفقیت”، کتابی است که با هدف روشن سازی مسیر پیش روی  کارآفرینان نوشته شده است. این کتاب از تجربیات و دانش کسانی  که پیش از این آن مسیر را پیمودهاند، بهره برده و در قالب ۲۰ نکته  طلایی، راهنمایی های عملی و انگیزشی را ارائه میدهد که هر
کارآفرینی برای رسیدن به موفقیت و پایداری نیاز دارد.
در این کتاب سعی شده است تا از طریق نکات کلیدی مانند شناخت  ذاتی، توسعه نگرش برنده، مدیریت ریسک، نوآوری و ابتکار، و  همچنین اهمیت شبکه سازی و مدیریت زمان، یک منبع جامع و
کاربردی برای کارآفرینان ارائه شود. مطالبی که نه تنها به رشد کسب و کار کمک میکنند، بلکه به توسعه شخصی کارآفرینان نیز می پردازند.
هر یک از این ۲۰قدم طلا گونه با تکیه بر مثال های واقعی،  تحلیل های عمیق و اقدامات کلیدی طراحی شده اند تا خوانندگان بتوانند در هر مرحله از مسیر کارآفرینی به راحتی پیشرفت کنند.
این کتاب نه تنها یک منبع الهام بخش است، بلکه به عنوان یک ابزار  عملی در کنار شما قرار میگیرد تا به شما کمک کند تا بر چالش ها  غلبه کرده، و رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید.
به عنوان نویسنده این کتاب، امیدوارم که “۲۰ قدم طالیی ” نه تنها به شما دیدگاه های تازه ای بدهد، بلکه به عنوان یک نقشه راه،
راهنمای شما در مسیر پر فراز و نشیب کارآفرینی باشد. اجازه دهید این کتاب شروعی باشد برای یک سفر انگیزشی که در آن شما  قهرمان داستان خویش هستید.

نویسنده این کتاب کار آفرین موفق حسین محمدی می باشد که توسط انتشارات حوزه مشق چاپ و روانه بازار شده است، این کتاب یکی از محبوب ترین کتاب ها در زمینه موفقیت و خودسازی می باشد.
پیش بینی می‌شود در سی و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پر فروش ترین و محبوب ترین کتاب شود. علاقه مندان جهت تهیه این کتاب می توانند به غرفه انتشارات حوزه مشق مراجعه یا از طریق نمایشگاه مجازی اقدام به خرید کنند.

خدمات ما شامل چاپ کتاب‌های شعر، داستان، رمان، دلنوشته، کتاب کودک، ترجمه و تبدیل پایان‌نامه به کتاب است. شما هم اگر رویایی در سر دارید، با ما در تماس باشید:

09191570936
09393353009
https://hozeyemashgh.ir

انتشارات حوزه مشق؛ جایی برای رویش، قلم و جاودانگی

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *