قلم شما

مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق جایزه شخصیت برتر سال 2024 را دریافت کرد

دریافت عنوان “شخصیت برتر سال 2024” توسط دکتر فردین احمدی از سوی آکادمی اطوار

در یک دستاورد بزرگ و افتخارآمیز، دکتر فردین احمدی از سوی “الأكاديمية اطوار للتنمية العلمية والبحثية” (آکادمی اطوار برای توسعه علمی و پژوهشی) به عنوان “شخصیت برتر سال 2024” انتخاب شد. این آکادمی که به‌ عنوان یکی از معتبرترین نهادهای علمی در جهان عرب شناخته می‌شود، هر ساله به افراد برجسته‌ای که در توسعه و ارتقای سطح آموزشی، فرهنگی و اجتماعی نقش برجسته‌ای داشته‌اند، این جایزه معتبر را اعطا می‌کند.

دکتر فردین احمدی به‌ واسطه تلاش‌های بی‌وقفه‌اش در حوزه‌های علمی و پژوهشی و همچنین تأثیرگذاری مثبت در رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی، شایسته این افتخار شناخته شده است. این جایزه به افرادی اعطا می‌شود که با کارهای ارزشمند خود در پیشبرد اهداف علمی و اجتماعی در سطح ملی و بین‌المللی تأثیرگذار بوده‌اند.

آکادمی اطوار به ریاست دکتر عباس رزاق فاضل الطائی، در بیانیه‌ای رسمی از تمامی تلاش‌ها و دستاوردهای دکتر احمدی تقدیر کرده و تأکید کرد که این جایزه نمادی از قدردانی از تمام کسانی است که به بهبود و توسعه واقعیت‌های آموزشی و اجتماعی در جهان عرب کمک کرده‌اند.

این دستاورد نه تنها نشان‌دهنده تعهد و تلاش‌های دکتر احمدی در زمینه‌های علمی و پژوهشی است، بلکه گواهی بر نقش برجسته و تأثیرگذاری او در جامعه علمی و فرهنگی نیز می‌باشد.

خدمات ما شامل چاپ کتاب‌های شعر، داستان، رمان، دلنوشته، کتاب کودک، ترجمه و تبدیل پایان‌نامه به کتاب است. شما هم اگر رویایی در سر دارید، با ما در تماس باشید:

09191570936
09393353009
https://hozeyemashgh.ir

انتشارات حوزه مشق؛ جایی برای رویش، قلم و جاودانگی

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *