index.png
IMG_20220810_150911_239

کشف استعداد برتر

قلم شما

آیا شعرهای من ارزش کتاب شدن رو دارند؟ انتشارات حوزه مشق

به نقل از روابط عمومی انتشارات حوزه مشق:

مراحل چاپ کتاب شعر

پیش از هرچیز اگر طبع شعر و شاعری دارید و احساسات ارزشمند خود را در قالب یک دفتر شعر و یا در شبکه‌های اجتماعی به ثبت می‌رسانید، به شما تبریک می‌گوییم. چرا که در دنیای ماشینی امروز کمتر کسی پیدا می‌شود که علیرغم سختی‌ها، کشمکش‌های روزانه و درگیری‌های شغلی بتواند احساسات، عواطف و بیانات خود را در قالب شعر به روی کاغذ بیاورد. در ادامه تلاش می‌کنیم تا با ارائه‌ی توضیحاتی بسیط و کارگشا، در مسیر ساده اما ناشناخته‌ی چاپ کتاب شعر در کنار شما باشیم.

اگر خصوصیات ذکر شده در بالا را دارید، حتماً تا کنون به چاپ اشعار خود به صورت کتاب فکر کرده‌اید. چاپ کتاب به شما این فرصت را می‌دهد تا در کنار گردآوری و منسجم ساختن اشعار خود در قالب یک کتاب، به صورت جدی‌تر به این حوزه نگاه کرده و در کنار شاعران شناخته‌شده و گمنام، فرصت دیده‌شدن و مطرح‌شدن را پیدا کنید.  از سوی دیگر چاپ کتاب شعر بهترین شیوه برای حفظ و نگهداری حقوق مادی و معنوی اشعار شما است و موجب می‌شود تا اشعار شما به صورت رسمی در پایگاه‌های کتابخانه‌ ملی و وزارت ارشاد به ثبت برسند و در آینده‌ کسی نخواهد توانست اشعار شما را به صورت کتاب و یا در آثار موسیقیایی (به شکل ترانه) مورد سوءاستفاده قرار داده و با نام خود منتشر سازد.

یکی دیگر از مزایای چاپ کتاب شعر، امکان هدیه دادن آن به دوستان و آشنایان است. چه هدیه‌ای بهتر و ارزشمندتر از یک اثر ادبی که توسط شخص خودتان خلق شده و با یک جمله‌ی یادگاری و امضای شما در صفحه‌ی اول کتاب، بتواند برای همیشه در دلِ کتابخانه‌ی عزیزانتان جا خوش کند؟  مراحل چاپ شعر تفاوت چندانی با دیگر کتاب‌ها نمی‌کند وجهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مراحل چاپ کتاب را ببینید. لازم به ذکر است تمامی مراحل اداری و اخذ مجوزات باید توسط مراکز انتشاراتی انجام شده و نیاز به هیچ‌گونه اقدامی از سوی شاعر و پدیدآورنده نیست.

 

ادامه مطلب در سایت 👇👇

https://hozeyemashgh.ir/?p=14921&preview=true

 

انتشارات حوزه مشق ناشر برگزیده کشور در جایزه ملی کتاب سال جوانان شد.

https://hozeyemashgh.ir/?p=14243&preview=tru

چاپ انواع کتاب:  شعر،داستان،دلنوشته،رمان،کتاب کودک، کتاب کار،ترجمه کتاب، سفرنامه،زندگینامه،نمایشنامه،فیلمنامه و… با شرایط ویژه  و تبدیل پایان نامه ارشد و رساله دکتری به کتاب با بهترین شرایط

و اکسپت مقاله همایشی، کنفرانسی در یک هفته   در

انتشارات بین المللی حوزه مشق

به مدیریت دکتر فردین احمدی

صفحه اصلی

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *