index.png
IMG_20220810_150911_239

کشف استعداد برتر

قلم شما

هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب_ انتشارات حوزه مشق

هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب_ انتشارات حوزه مشق

 

۱٫ ویرایش پایان نامه توجه:

در این مرحله محتوای پایان نامه به فرمت کتاب تبدیل می شود (در صورتی که عیناً متن پایان نامه به کتاب تبدیل شود نویسنده کار خاصی انجام نداده است و در زمان مصاحبه امتیازی دریافت نمی کند که متأسفانه در برخی از انتشارات غیر حرفه ای (با هزینه های پایین) به همین شکل فرآیند انجام می شود. انتشارات حوزه مشق به عنوان اولین انتشارات در سراسر ایران که کار تبدیل پایان نامه به کتاب را انجام داده است در ۵۰ رشته دانشگاهی دارای تیم متخصص می باشد که پس از مطالعه کامل پایان نامه با تخصصی که دارند محتوای پایان نامه شما را به قالب کتاب تبدیل می کنند.)

۲/ ویراستاری، صفحه آرایی و طرحی جلد

مراحل ویراستاری، صفحه آرایی و طرحی جلد به صورت حرفه ای در این انتشارات توسط افراد متخصص انجام می شود و جهت تایید قبل از چاپ در اختیار نویسنده قرار می گیرد.

۳٫ مجوزهای چاپ کتاب

مجوزهای گرفته شده توسط انتشارات حوزه مشق (شابک، فیپا، مجوز چاپ و ثبت در خانه کتاب) توسط نویسنده قبل از تسویه از طریق سایت های رسمی کشور قابل استعلا خواهد بود.  نکته مهم: توجه داشته باشید در زمان مصاحبه مجوزهای کتاب استعلام می شود و در صورت وجود مشکل (متأسفانه در برخی مراکز جعلی از کدهای نامعتبر استفاده می شود) نه تنها امتیازی برای شما در نظر گرفته نمی شود چه بسا موجب رد شدن شما خواهد شد. جهت استعلام می توانید از منوی لینک های مفید کتاب استفاده کنید.

۴٫ کیفیت چاپ کتاب 

این انتشارات با در دسترس داشتن بهترین چاپخنه ها بهترین کیفیت چاپ را در اختیار نویسندگان قرار می دهد.  نکته: با توجه به اینکه معمولاً تبدیل پایان نامه به کتاب صرفاً جهت رزومه می باشد و در تیراژ کم چاپ می گردد لذا می بایست کیفیت چاپ لازم را داشته باشد.  خدمات تبدیل پایان نامه به کتاب از جمله دغدغه‌های بسیاری از دانشجویان در مقاطع تحصیلی بالا این است که پس از دفاع از پایان نامه و مکتوب شدن آن، این اثر با ارزش به کتابخانه دانشگاه منتقل شده و از دسترس افراد زیادی در جامعه دور می‌گردد.

یکی از اهداف اصلی این انتشارات ارتقاء سطح علمی کشور بوده که همین امر باعث شده که این انتشارات بر آن شود که به دانشجویان فرهیخته کشور کمک نماید تا حاصل پژوهش خود را به کتاب تبدیل کنند و علاوه بر کار فرهنگی انجام شده برای دانشجویان نیز امتیاز داشته و باعث تکمیل  رزومه آن‌ها نیز می‌گردد. پژوهشگرانی که قصد چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه ی خود به کتاب و یا چاپ کتاب از پایان نامه ی خود را دارند و می خواهند با چاپ کتاب رزومه دکترای خود را تقویت کنند (فارغ التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا و اساتید دانشگاه ها و نویسندگان و …)

قبل از تبدیل پایان نامه خود به کتاب و جزوه درسی خود به کتاب و یا چاپ هرگونه کتاب مطالب زیر را به دقت مطالعه فرموده تا با کسب آگاهی بیشتر از شرایط چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه به کتاب بتوانند اقدام کنند. انتشارات حوزه مشق این امکان را برای شما فراهم خواهیم کرد تا بتوانید با حداقل هزینه پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنید. تبدیل پایان نامه به کتاب شرایط خاصی را نمی طلبد و افراد  متقاضی می توانند با کمی تغییرات در پایان نامه خود امکان تبدیل پایان نامه به کتاب را فراهم آورند.

توجه: انتشارات حوزه مشق با داشتن کادری مجرب و اساتید خبره دانشگاهی، کار تبدیل پایان نامه به کتاب را در بیش از ۵۲رشته دانشگاهی و تخصصی انجام می دهد.

دلیل اهمیت تبدیل پایان نامه به کتاب در چیست؟

داشتن کتاب (تألیف و ترجمه) دارای امتیاز بالایی در مصاحبه دکتری در هر رشته‌ای است. در ضمن تاثیر کتاب بر روی مصاحبه گر قطعاً تاثیری بیشتر نسبت به بقیه موارد می باشد. اگر شما دانشجو هستید و قصد ادامه تحصیل یا استفاده از مدرک تحصیلی خود را دارید باید رزومه قوی داشته باشید تا در امور آموزشی و پژوهشی مختلف از آن‌ها استفاده نمایید. برای مثال برای دانشجویانی که قصد شرکت در آزمون دکتری تخصصی را دارند، داشتن یک کتاب تألیفی یا ترجمه‌ای یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود. همچنین برای افرادی که قصد شرکت در آزمون‌های جذب هیئت علمی را دارند لزوم ارائه یک یا چند کتاب در کنار مقالات و پژوهش‌ها غیر قابل اجتناب است. این ضرورت‌ها در کنار منابعی که دانشجویان در اختیار دارند می‌تواند راه را برای چاپ کتاب آنان همواره سازد.

یک دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکتری که از تز و رساله خود دفاع کرده است بهترین موقعیت را در اختیار دارد که از این کار خود استفاده نماید و آن را تبدیل به یک کتاب نماید. این کتاب می‌تواند شامل تمامی بخش‌های پایان نامه یا تنها فصل خاصی از آن باشد. مرکز چاپ و نشر کتاب حوزه مشق آمادگی دارد با همکاری اساتید خود بهترین راه ممکن برای داشتن کتاب را به شما معرفی نماید و در این راه تا گام آخر در کنار شما باشد.

 

ادامه مطلب را اینجا مطالعه کنید 👇👇

https://hozeyemashgh.ir/?p=15058&preview=true

 

انتشارات حوزه مشق ناشر برگزیده کشور در جایزه ملی کتاب سال جوانان شد.

انتشارات بین المللی حوزه مشق با مدیریت دکتر فردین احمدی ناشر برگزیده کشور شد. 

چاپ انواع کتاب:  شعر،داستان،دلنوشته،رمان،کتاب کودک، کتاب کار،ترجمه کتاب، سفرنامه،زندگینامه،نمایشنامه،فیلمنامه و… با شرایط ویژه  و تبدیل پایان نامه ارشد و رساله دکتری به کتاب با بهترین شرایط و اکسپت مقاله همایشی، کنفرانسی در یک هفته  در

انتشارات بین المللی حوزه مشق

به مدیریت دکتر فردین احمدی

https://hozeyemashgh.ir

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *