index.png
IMG_20220810_150911_239

کشف استعداد برتر

قلم شما

چاپ کتاب شعر و داستان

چاپ کتاب شعر و داستان

بسیاری از افراد دست‌نوشته‌هایی دارند که هیچ وقت اقدامی در جهت نشر آن انجام نمی‌دهد. بیشتر این دست‌نوشته‌ها در قالب شعر، داستان و داستان کوتاه است. دلیل بسیاری از افراد برای چاپ نکردن کتاب خود این است که شاید کتاب آن‌ها استانداردهای لازم برای چاپ را نداشته باشد یا هزینه نشر آن بالا باشد. موسسه چاپ کتاب حوزه مشق آمادگی دارد نسبت به چاپ کتاب شعر و داستان شما اقدام نماید. قابل ذکر است که تمامی مراحل در کمترین زمان و با هزینه بسیار پایین به انجام خواهد رسید. برای آشنایی با مراحل چاپ کتاب شعر و داستان و همچنین خدمات ما در این زمینه با سایت موسسه چاپ کتاب حوزه مشق همراه باشید.

انواع متن‌ها در چاپ کتاب شعر و داستان

چاپ کتاب داستان و رمان: اگر شما داستان یا رمانی را نگارش کرده‌اید می‌توانید نسبت به چاپ آن اقدام نمایید. تفاوت داستان و رمان در این است که رمان معمولاً بالای ۳۰ هزار کلمه و داستان بین ۱۵ تا ۳۰ هزار کلمه است. در صورتی که داستانی دارید می‌توانید آن را بسط دهید تا به سطح یک داستان یا رمان برسانید و نسبت به چاپ آن اقدام نمایید. همکاران ما در موسسه چاپ کتاب حوزه مشق با سابقه چاپ صدها داستان و رمان، آماده انتقال تجربیات خود به شما در این زمینه هستند.

 

چاپ کتاب داستان کوتاه:

داستان کوتاه به داستانی گفته می‌شود که از داستانک بلندتر و از داستان کوتاه‌تر باشد. داستان کوتاه عموماً بیشتر از ۱۰۰۰ کلمه تا ۱۵ هزار کلمه را شامل می‌شود. شما می‌توانید داستان‌های کوتاه خود را در یک مجموعه یا به صورت تکی به چاپ برسانید. موسسه چاپ کتاب حوزه مشق تاکنون صدها کتاب داستان کوتاه را به چاپ رسانده است. همچنین در برخی مواقع این موسسه اقدام به چاپ مجموعه داستان کوتاه چندین نویسنده در قالب یک کتاب می‌کند که معمولاً با استقبال نویسندگان و مخاطبان روبرو می‌شود.

چاپ کتاب داستانک:

به داستان‌هایی که کمتر از ۱۰۰۰ کلمه باشند داستانک گفته می‌شود. در سال‌های اخیر داستانک در بین قشر جوان و تحصیل کرده کشور بسیار محبوب شده است. شما نیز در صورتی که دارای چند داستانک هستید برای چاپ آن‌ها در قالب یک کتاب اقدام نمایید. همچنین در برخی موارد چندین نویسنده تمایل دارند داستانک‌های خود را در قالب یک کتاب به چاپ برسانند که هم در زمینه کاهش هزینه‌ها و هم افزایش فروش موثر خواهد بود.


چاپ کتاب شعر

بسیاری از افراد دفترچه شعری دارند که تمایلی به چاپ آن ندارند. با این حال چاپ کتاب شعر می‌تواند سبب ثبت دائمی اشعار شما شود و به صورت یک کتاب بسیار زیبا و شکیل در اختیار خانواده، دوستان و در برخی مواقع مخاطبان‌تان قرار گیرد. در سال‌های گذشته این تجربه برای ما به اثبات رسیده است که برخی کتاب‌های شعر توانسته‌اند به محبوبیت زیادی در بین خوانندگان دست یابند. بنابراین بهتر است همین امروز دست به کار شوید و اگر شعری دارید برای چاپ آن با ما تماس بگیرید.

 

خدمات ما در حوزه چاپ کتاب شعر و رمان

شما می‌توانید برای استفاده از خدمات ما در زمینه چاپ کتاب شعر و داستان با همکاران ما در موسسه چاپ کتاب حوزه مشق تماس بگیرید. ذکر این نکته ضروری است که تمامی مراحل چاپ کتاب شما با بالاترین سرعت و کیفیت به انجام خواهد رسید. همچنین شما می‌توانید با ارائه فایل شعر یا داستان خود تمامی این مراحل را به ما بسپارید و کتاب چاپ شده نهایی خود را از ما تحویل بگیرید.

همچنین شما می‌توانید از مشاوره رایگان ما قبل از چاپ و بعد از چاپ کتاب استفاده نمایید. تمامی سوالات شما در خصوص مراحل چاپ کتاب با دقت زیاد بررسی شده و پاسخ داده خواهد شد. علاوه بر این شما می‌توانید از خدمات رایگان و آنلاین ما از جمله محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب بر روی وبسایت ما استفاده نمایید.
۰۹۱۹۱۵۷۰۹۳۶
۰۹۳۹۳۳۵۳۰۰۹

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *