index.png
IMG_20220810_150911_239

کشف استعداد برتر

گفت و گو با هنرمندان

گفت و گوی صمیمی با هنرمند فرهیخته یاسین دارسی_نشر حوزه مشق

سلام و وقت بخیر

یاسین دارسی هستم ساکن شهرستان‌ اندیمشک
متولد ۱۴ آبان ۱۳۸۰
دیپلم کامپیوتر دارم
در حال حاضر سرباز هستم

از سال ۹۳ در کنار گروه‌های هنری از جمله گروه‌های تئاتر و.. .بودم، اما از سال ۹۵ به سمت کارهای خبری اومدم و با کمک دوستانم کانال خبری راه‌اندازی کردم و آرام آرام با مطالعه و کسب تجربه راه افتادم

از تیرماه سال ۹۸ با خبرگزاری رسمی و ملی شبستان که زیر نظر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد وزارت ارشاد بود شروع به همکاری کردم و خبرنگار این خبرگزاری در شهرستان هستم تاکنون

در دوران تحصیل و هنرستان با وجود اینکه دانش آموز بودم اما تونستم توی بحث اخبار قوی عمل کنم و محدودیت زمانی باعث نشد تا از فعالیت دست بکشم و در کنار تحصیل، بحث کار خبری رو پیگیری و دنبال می‌کردم.

هر خانواده‌ای این رو میخواد که فرزندش اول سلامت باشه و بعد در جامعه دارای شخصیت اجتماعی و مثبت و…، خانواده من هم همین دیدگاه رو دارند.

خبرنگار و خبرنویسی یک حرفه‌ای هستش که مدام در حال آموزش و یادگیری و تمومی نداره این مسئله. افرادی که میخوان توی این حرفه وارد بشن اول باید خودشون رو تعیین تکلیف کنند؛ خیلیا میگن علاقه دارن اما همون روز دوم کار غیب میشن چون تصورات اشتباهی دارند.

باید هم مطالعه داشته باشن و هم بروز باشن و توی دل کار قرار بگیرن و تجربه کسب کنند.

رسانه‌ای هم با عنوان ورزش اندیمشک در اینستاگرام دارم که اخبار و گزارشات ورزشی شهرستان رو در اون قرار میدم و خوشبختانه مورد استقبال شهروندان قرار گرفته.

هر فردی قائدتا باید به فکر منافع خودش باشه اما صرفا قرار نیست منفعت طلب باشه و نسبت به جامعه بی خیال. دوست دارم و تلاش میکنم هم در زمینه کاری مرتبط با حرفه خودم شغل پیدا کنم و هم بتونم کسایی که علاقمند هستن رو آموزش بدم تا بتونن در فضای کار رسانه مؤثر واقع بشن.

توی جشنواره شهرستانی عکس فخر آفاق اندیمشک که با موضوع محرم بود ۲ اثر برگزیده داشتم.

واقعا در خصوص موانع نمیشه صحبت کرد. یه خبرنگار واقعی میره تو دل مسائل و برخی حواشی و این سبب میشه خودشو قوی تر و بزرگتر کنه.

حق‌الناس خیلی مهمه. توی کار رسانه سواد حرف اول رو میزنه. توی این فضا از سواد رسانه و اهمیتی که داره غافل نشیم.

 

❤️❤️  روابط عمومی انتشارات بین المللی حوزه مشق

https://ketabbaz.hozeyemashgh.ir

چاپ انواع کتاب: شعر،داستان،دلنوشته،رمان،زندگینامه،سفرنامه،نمايشنامه،فیلمنامه، تبدیل جزوات اساتید،مربیان، معلمان و دانشجویان به کتاب تبدیل پایان نامه کارشناسی ارشد به کتاب  تبدیل رساله دکتری به کتاب  مشاوره، نگارش و تدوین پایان نامه و رساله در رشته های علوم انسانی و اسلامی استخراج مقاله از پایان نامه و اکسپت مقاله  انجام طراحی جلد و صفحه آرایی در بالاترین کیفیت  ویراستاری حرفه ای کتاب

همین الان به کارشناسان حوزه مشق پیام بدهید.   ۰۹۱۹۱۵۷۰۹۳۶

۰۹۳۹۳۳۵۳۰۰۹

 

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *