معرفی تازه های کتاب

کتاب« آغاز بی پایان» توسط انتشارات بین المللی حوزه مشق منتشر شد.

معرفی کتاب «آغاز بی پایان »
نویسنده :امیرمحمدمختاری

 

بنده امیرمحمد مختاری نویسنده ی کتاب آغاز بی پایان هستم ، قبل از این یک جلد کتاب مشترک با چند تن از شاعران عزیز در انتشارات بین المللی حوزه مشق به چاپ رسوندیم.
از حیث پیگیری ، سرعت عمل و انصاف در هزینه های چاپ ، پرسنل و مدیریت انتشارات نقش قلم زبانزد و قابل تقدیرند و همین امر بنده رو مجاب به همکاری با این مجموعه ی محترم در چاپ کتاب دومم کرد.

بنده زمانی دلنوشته هام رو داخل دفتر سررسید بعنوان یادگاری یادداشت میکردم و هیچ وقت گمان نمیبردم ، زمانی پسوند نویسنده یا شاعر رو یدک بکشم ، چند سالی این روال ادامه داشت و یکی پس از دیگری اشعار ودلنوشته ها را ثبت میکردم ، تا زمانیکه یک جلد سررسید پر از دلنوشته و شعر داشتم که گوشه ی خونه خاک می خوردن ، بالاخره جراتشو پیدا کردم و با یکسری تغییرات در قافیه و وزن و واژه آرایی اقدام به همکاری در در چاپ اولین کتاب مشترک کردم و همین امر موجب شد انگیزه ام در چاپ کتاب دوم دو چندان بشه و این کار رو به تنهایی انجام بدم ، البته نقش کسانی که همواره من رو تشویق به انجام این مهم میکردن پررنگ بوده و بعضا عده ایی هم ما رو باور نداشتن که دستی بر قلم داریم و صد البته انگیزه ی همراهان مجالی برای القای انرژی منفی از سمت ایشان رو نمی داد.
نام کتاب برگرفته از اشعار و دلنوشته های داخل کتاب هست که اشاره بر دیدگاهم از جهان آفرینش داره به این معنی که آفرینش بی هدف نیست و هر مبدا به مقصدی ختم میشه ، طراحی جلد هم با مشورت دوستان یک مرتبه تغییر داده شد تا به تصویر فعلی رسیدم که این هم الهام گرفته از آغاز بی پایان هست.

کتاب آغاز بی پایان به زبان فارسی و خانواده ی زبانی لری نوشته شده و تلفیقی از متون عاشقانه ،ادبی ،فلسفی و دلنوشته هست.
در پایان تشکر میکنم از انتشارات بین المللی حوزه مشق و تمام دوستان و عزیزانی که ما رو همراهی میکنن.

یا حق

 

 

 

 

خدمات ما شامل چاپ کتاب‌های شعر، داستان، رمان، دلنوشته، کتاب کودک، ترجمه و تبدیل پایان‌نامه به کتاب است. شما هم اگر رویایی در سر دارید، با ما در تماس باشید:

09191570936
09393353009
https://hozeyemashgh.ir

انتشارات حوزه مشق؛ جایی برای رویش، قلم و جاودانگی

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *