index.png
IMG_20220810_150911_239

کشف استعداد برتر

قلم شما

بتول فیروزان، مترجم درگذشت_انتشارات حوزه مشق

بتول فیروزان، مترجم درگذشت.

بتول فیروزان، مترجم و نوه امام موسی صدر در ۳۵ سالگی از دنیا رفت.  بتول فیروزان فرزند مهدی فیروزان و حورا صدر و نوه امام موسی صدر بود و از جمله آثارش می‌توان به «نقطه می‌خواست فرار کند» و «پسری که با برگ موز فوتبال راه انداخت» اشاره کرد.

در صفحه مجازی نشر اطراف که بتول فیروزان با این نشر همکاری می‌کرد، نوشته شده است: «مصطفی فرمود دنیا ساعتی است. متاسفانه شب گذشته همکاری را از دست دادیم که تجسم فروتنی، صبوری، نجابت و اخلاق بود.

دیشب بتول فیروزان نازنین ما رفت.»  بتول فیروزان متولد ۱۳۶۷ دانش‌آموخته مطالعات روانکاوی نظری از دانشگاه UCL لندن بود و مقالات متعددی از جمله زمینه‌های روانی شکل‌گیری و رشد گروه‌های همچون داعش را در جهان اسلام نگاشته بود.

آیین تشییع پیکر زنده‌یاد بتول فیروزان، شنبه، 12فروردین، ساعت ۱۰ در آستان امامزاده صالح (ع) تجریش برگزار و سپس پیکر وی در آرامگاه خانوادگی مرحوم طباطبایی واقع در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می‌شود.

❤️

انتشارات حوزه مشق ناشر پر کار کشور شد

https://hozeyemashgh.ir/?p=14869preview=true

چاپ انواع کتاب:  شعر،داستان،دلنوشته،رمان،کتاب کودک، کتاب کار،ترجمه کتاب، سفرنامه،زندگینامه،نمایشنامه،فیلمنامه و… با شرایط ویژه  و تبدیل پایان نامه ارشد و رساله دکتری به کتاب با بهترین شرایط

و اکسپت مقاله همایشی، کنفرانسی در یک هفته   در

انتشارات بین المللی حوزه مشق

به مدیریت دکتر فردین احمدی

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *