index.png
IMG_20220810_150911_239

کشف استعداد برتر

قلم شما

خالق اثر نورا را بهتر بشناسیم_ انتشارات حوزه مشق

به نقل از روابط عمومی انتشارات حوزه مشق:

همیشه بر این عقیده بودم که اتفاق‌های درست در مسیر زندگی، در زمان مناسب برای انسان رخ می‌دهد. در لحظه‌ای که تمام توانایی و ذات وجودی انسان پذیرای تحول و پیشرفت است. مثل همه‌ی اهالی شعر و واژه و خلقت زیبایی، که سرنوشتشان با قلم عجین شده، من کمترین نیز دوران طلایی ابتدایی و متوسطه‌ را به شوق زنگ انشا و تشویق مدرسه و اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه طی کردم.

بنا به شرایط و قانون آن زمان تاهل باعث شد دبیرستان را به صورت شبانه بخوانم. مادر شدن را به ادامه‌ی تحصیل آکادمیک ارجحیت دادم ولی هیچ وقت از مطالعه غافل نشدم. از فراز و فرود روزگار و سختی‌هایی که در جلوی راه بوده، با یاری خداوند و حمایت بی‌دریغ همسرم «جناب مهندس جعفری» که مشوق و یار و همراهم در این مسیر بود و صد البته، تلاش که لازمه‌ی رسیدن به تعالی‌ست؛ دستاوردهای هنری و حرفه‌ای بود که آموختم‌. هنر آموخته‌ی صنایع دستی گرایش «فرش» شدم و در آن مقطع هر انچه بود را فراگرفتم ولی انگار روح من دنبال چیز دیگری می‌گشت. سال «نود و هشت» اوضاع کرونا و قرنطینه انگار مسیر را برای خود شناسی فراهم کرد و مثال «عدو شود سبب خیر اگر خدا‌خواهد» را به عینا خودم شاهد بودم با این شرایط.

به پیشنهاد دوستانم و همچنین تصور درستی که خودم از استعداد خودم داشتم در مسیر یادگیری حرفه‌ی نویسندگی قرار گرفتم، به صورت غیر آکادمیک مباحث شعر و ترانه و نویسندگی را آموختم؛ در محضر اساتید درست و حرفه‌ای من جمله استاد «بهمن بهمن‌دار» شاعر و ترانه‌سرا، جناب «آرمان آدرخش» مدرس شعر کلاسیک و نیمایی و استاد «هانی ملک زاده» مدرس مباحث آموزشی شعر و ترانه، بودم و دوره‌های آموزشی را به یاری خداوند و تلاش گذراندم.  مجموعه‌های چاپ شده بنده چند کتاب مشترک و مجموعه‌ اشعارم با عنوان «نورا» در نشر بین المللی «حوزه مشق» می‌باشد.

مجموعه داستان و رمان در دست تالیف دارم که به یاری خداوند در آینده نزدیک به چاپ خواهم رساند. در مسیر «ترانه‌سرایی» به شدت علاقه و شوق باعث تلاشم شده و مطمئن هستم که اتفاق‌های خوبی در آینده حتما برای من و همه‌ی عزیزان درست و ارزشمندم رقم خواهد خورد. بنده تمام تلاشم این هست که در عرصه‌ی هنر من کمترین کمک کننده باشم و فعالیتم قدمی به سمت جلو در این مسیر باشد.  «خداوند به ما لبخند می‌زند زمانی که، اثری خلق می‌کنیم و بی‌شک در وجود هنرمند، روح حق تعالی دمیده شده که اینگونه خالق و تاثیرگذار و ماندگار است.» در پایان برای تعالی هنر و هنرمند سرزمینم بهترین‌ها را آرزو دارم.

پیروز و موفق و سربلند باشید.

اعظم‌اسماعیلی

💎🌹💎🌹💎🌹💎🌹💎🌹💎🌹💎

انتشارات حوزه مشق ناشر برگزیده کشور در جایزه ملی کتاب سال جوانان شد.

https://hozeyemashgh.ir/?p=14243&preview=tru

چاپ انواع کتاب:  شعر،داستان،دلنوشته،رمان،کتاب کودک، کتاب کار،ترجمه کتاب، سفرنامه،زندگینامه،نمایشنامه،فیلمنامه و… با شرایط ویژه  و تبدیل پایان نامه ارشد و رساله دکتری به کتاب با بهترین شرایط  و اکسپت مقاله همایشی، کنفرانسی در یک هفته در

انتشارات بین المللی حوزه مشق

به مدیریت دکتر فردین احمدی

https://hozeyemashgh.ir

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *