index.png
IMG_20220810_150911_239

کشف استعداد برتر

معرفی تازه های کتاب

کتاب« کوتاه با دنیای نمایش» اثر سحر رستمیان_انتشارات حوزه مشق

انتشارات حوزه مشق منتشر می کند:
کتاب ( کوتاه با دنیای نمایش ) اثر سحر رستمیان بزودی به بازار کتاب می آید

 

به گزارش روابط عمومی انتشارات بین المللی حوزه مشق: کتاب ” کوتاه با دنیای نمایش، رساله کوچک آشنایی با تئاتر و نمایشنامه های معروف دنیا ” به پژوهش و نگارش سحر رستمیان بزودی منتشر می شود.

در این کتاب به موضوعاتی چون: ارتباط تئاتر و سینما، آشنایی با نمایشنامه و فیلمنامه ، آشنایی با تعریف و انواع تئاتر،تئاتر باستانی از دوران یونان تا عصر قرون وسطی، معرفی معروف ترین نمایشنامه های جهان برپایه کشورها، نگاهی کوتاه به تاریخ سینما، آشنایی با انواع ژانر فیلم های سینمایی و آشنایی با بخش های فیلمنامه ، پرداخته می شود.

قابل ذکراست سحر رستمیان پژوهشگر این اثر به سال ۱۳۵۹ در تهران بدنیا آمد. وی در رشته علوم تربیتی تا مقطع کارشناسی پیش رفت و از پاییز ۱۳۹۸ پا به عرصه هنر و دنیای نمایشی گذاشت.

 

❤️❤️

روابط عمومی انتشارات بین المللی حوزه مشق

https://ketabbaz.hozeyemashgh.ir

چاپ انواع کتاب: شعر،داستان،دلنوشته،رمان،زندگینامه،سفرنامه،نمايشنامه،فیلمنامه، تبدیل جزوات اساتید،مربیان، معلمان و دانشجویان به کتاب تبدیل پایان نامه کارشناسی ارشد به کتاب  تبدیل رساله دکتری به کتاب  مشاوره، نگارش و تدوین پایان نامه و رساله در رشته های علوم انسانی و اسلامی استخراج مقاله از پایان نامه و اکسپت مقاله  انجام طراحی جلد و صفحه آرایی در بالاترین کیفیت  ویراستاری حرفه ای کتاب

همین الان به کارشناسان حوزه مشق پیام بدهید.

۰۹۱۹۱۵۷۰۹۳۶

۰۹۳۹۳۳۵۳۰۰۹

 

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *