index.png
IMG_20220810_150911_239

کشف استعداد برتر

گفت و گو با هنرمندان

گفت و گوی صمیمی با هنرمند فرهیخته پوریا کیانی بختیاری _نشر حوزه مشق

 

 

 

لطفا خودتان را برای مخاطبان مجموعه بزرگ حوزه مشق معرفی کنید ؟

به نام خالق یکتا پوریا کیانی بختیاری هستم
متولد 20 / 6 / 1377 از استان خوزستان شهرستان ایذه . در سن نوجوانی و مقطع دبیرستان همزمان مشغول در کارگاه
ام دی اف سازی بودم و همچنین دوره ی مهندسی کامپیوتر را گذراندم ، و از زمانی که تحصیلات عالیه را در رشته مکانیک خودرو آغاز کردم  به شغل ( کافه مَن ) چندین سال مشغول بودم و بعد از آن در گروه پایپینگ در سمت مهندس پروژه ( فیتر ) همکاری داشتم . و اخیراً هم دوره ی بهیاری را گذراندم و در حال حاضر میتوانم به کتاب شعر مشترکم به نام ( چیترا ) به سرپرستی خانم پریا کیانی بختیاری خواهر عزیز و با استعدادم اشاره نمایم که مشوق اصلی من در مسیر نویسندگی بوده اند و بسیار خرسندم که افتخار همکاری با انتشارات حوزه مشق را دارم .

چگونه به این نوع نوشتن علاقه مند شدید و چه تجربه‌هایی در این زمینه دارید؟

از سنین نوجوانی و زمانی که باریستا بودم و در کافه مشغول به کار بودم ساعت هایی را به مطالعه می پرداختم و این عشق و علاقه به نوشتن از آن زمان در قلب من نقش بست .

به اشتراک بگذارید که چه چیزی شما را به نوشتن دلنوشته‌ها ترغیب می‌کند . آیا دلایل خاصی وجود دارد که شما را به نوشتن در این سبک الهام می‌دهد؟

عشق ، امید به زندگی و تلخی های روزگار
در لحظات زندگی ام  باعث میشود که دست به قلم ببرم و می نویسم ، و جوهر نویسندگی من احساساتم است .

کاربرد دلنوشته‌ها در فرهنگ و ادبیات چه نقشی ایفا می‌کند ؟ به نظر شما چرا این نوع نوشته‌ها جذابیت خاصی برای خوانندگان دارند؟

دلنوشته ها احساسات متعدد هر نویسنده ای است ، ما از شادمانی ها‌ و درد و رنج و تلخی هایی که میگذرانیم برای مخاطبان می نویسیم و این احساسات را به مرور همه چشیده اند ، پس هر آنچه که از صمیم قلب باشد برای مخاطب دلپسند خواهد بود .

آیا دلنوشته‌های شما تمرکز خاصی دارند؟ آیا در موضوعات خاصی تخصص دارید یا به مسائل گوناگونی می‌پردازید؟

دلنوشته های من بیشتر به احساسات روزمره ی زندگی خودم مرتبط است من مطابق احساسم می نویسم ، روز هایی که شاد باشم صد البته که نوشته هایم بوی امید و سر زندگی میدهند و هرگاه تلخی ببینم قلمم هم به تلخی میچرخد .

چگونه از تجربه‌ها ، احساسات و دیدگاه‌های شخصی خود برای ایجاد ارتباط با خوانندگان استفاده می‌کنید ؟ آیا این نوع نوشته موجب ارتباط عمیق‌تری با خواننده می‌شود ؟

با بیان احساساتم در قالب کلمات با مخاطبان ارتباط بر قرار میکنم به شکلی که کاملا دلی برخورد میکنم و در آخر میدانم که بر دل نشیند آنچه از دل بر آید و هر عملی که با خلوص نیت و از صمیم قلب رخ دهد البته که تاثیر عمیق تری خواهد داشت .

آیا با چالش‌هایی در ایجاد دلنوشته‌ها مواجه شده‌اید ؟ اگر بله ، لطفاً درباره آنها صحبت کنید و بیان کنید چگونه با آنها مقابله کرده‌اید ؟

زندگی و روزمرگی هر انسانی پر از چالش است و صد البته که در هر مسیری چالش ها و پیچ و خم هایی نهفته است ولی خدا را شاکرم که در این مبحث همیشه خواهرم مشوق و همراه من بوده و در این راه جدا از همکاری  مثل یک حامی با من برخورد کرده است .

چگونه می‌بینید که دلنوشته‌های شما می‌توانند به توسعه و ترویج فرهنگ و ادبیات کمک کنند ؟ آیا تلاش می‌کنید تا نوشته‌هایتان را به عموم جامعه فرهنگی منتقل کنید؟

تلاش به شناخته شدن در جامعه ی فرهنگی خواسته ی تمامی هنرمندان است و برای من که ابتدای این مسیر طولانی ام هم مهمترین دلیلم برای نویسندگی  تاثیر گذاشتن روی دیگران است هر نویسنده خواستار جذب مخاطبش است .

آیا تجربه‌های همکاری با دیگر نویسندگان ، انتشارات یا وب‌سایت‌های فرهنگی داشته‌اید ؟ اگر بله ، لطفاً درباره آنها صحبت کنید و تأثیر آنها را بر نوشته‌هایتان بیان کنید ؟

بسیار خرسندم که تجربه ی اولم همکاری با انتشارات و تیم فوق حرفه ای حوزه مشق است و تجربه ی همکاری در کتاب شعر مشترک  چیترا به سرپرستی خواهرم پریا کیانی بختیاری و جمع عزیزی از نویسندگان با استعداد این حوزه را داشتم .

صحبت پایانی با مخاطبان حوزه مشق ؟

افتخار بزرگیست همکاری با خانواده ی  هنری حوزه مشق آرزوی صحت و سلامتی برای تمامی عوامل این مجموعه و همکارانم را دارم . با تشکر از حسن اعتماد و اطمینان شما بابت همکاری من در این انتشارات . اراتمند شما پوریا کیانی بختیاری .

 

 

❤️❤️

روابط عمومی انتشارات بین المللی حوزه مشق

https://ketabbaz.hozeyemashgh.ir

چاپ انواع کتاب: شعر،داستان،دلنوشته،رمان،زندگینامه،سفرنامه،نمايشنامه،فیلمنامه، تبدیل جزوات اساتید،مربیان، معلمان و دانشجویان به کتاب تبدیل پایان نامه کارشناسی ارشد به کتاب  تبدیل رساله دکتری به کتاب  مشاوره، نگارش و تدوین پایان نامه و رساله در رشته های علوم انسانی و اسلامی استخراج مقاله از پایان نامه و اکسپت مقاله  انجام طراحی جلد و صفحه آرایی در بالاترین کیفیت  ویراستاری حرفه ای کتاب

همین الان به کارشناسان حوزه مشق پیام بدهید.

۰۹۱۹۱۵۷۰۹۳۶

۰۹۳۹۳۳۵۳۰۰۹

 

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *