index.png
IMG_20220810_150911_239

کشف استعداد برتر

قلم شما

به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین علی(ع)برگزار می شود/ ویژه‌برنامه‌ی «تو افتخار منی» در فرهنگسرای رسانه_نشر حوزه مشق

به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین علی(علیه‌السلام) برگزار میشود/ ویژه‌برنامه‌ی «تو افتخار منی» در فرهنگسرای رسانه

انتشارات حوزه مشق و فرهنگ سرای رسانه با مشارکت نوجوانان برتر منطقه ۳، ویژه‌برنامه‌ی «تو افتخار منی» را با تقدیر از هنرمند مردمی آتش تقی پوربرگزار می کنند.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه ، به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی(ع) و گرامی‌داشت مقام پدر، ویژه‌برنامه‌ی «تو افتخار منی» به همت انتشارات حوزه مشق ، فرهنگسرای رسانه و مشارکت نوجوانان منطقه ۳ برگزار می‌ شود.
«تو افتخار منی » ویژه برنامه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که به منظور تکریم مقام پدر برگزار می شود.

در این مراسم که توسط نوجوانان برتر منطقه ۳ برگزار میشود برنامه های نظیر جشن ، دورهمی و تقدیر از مقام والای پدر توسط فرزندان اجرا می شود.
همچنین در بخش ویژه این مراسم آیین تجلیل و تقدیر از یک عمر فعالیت هنری بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون کشور استاد آتش تقی پور به مناسبت تکریم جایگاه پدر و رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب منتشر شده جدید در انتشارات حوزه مشق و تقدیر از نویسندگان برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش ویژه برنامه «تو‌ افتخار منی» جمعه ۶ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن آمفی تئاتر دکتر یونس شکر خواه فرهنگسرای رسانه برگزار می شود .

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به آدرس پاسداران ، خیابان گل نبی ، خیابان ناطق نوری ، میدان قبا حضور به هم رساند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 26701482 تماس حاصل فرمایند.

 

 

 

 

 

❤️❤️

روابط عمومی انتشارات بین المللی حوزه مشق

https://ketabbaz.hozeyemashgh.ir

چاپ انواع کتاب: شعر،داستان،دلنوشته،رمان،زندگینامه،سفرنامه،نمايشنامه،فیلمنامه، تبدیل جزوات اساتید،مربیان، معلمان و دانشجویان به کتاب تبدیل پایان نامه کارشناسی ارشد به کتاب  تبدیل رساله دکتری به کتاب  مشاوره، نگارش و تدوین پایان نامه و رساله در رشته های علوم انسانی و اسلامی استخراج مقاله از پایان نامه و اکسپت مقاله  انجام طراحی جلد و صفحه آرایی در بالاترین کیفیت  ویراستاری حرفه ای کتاب   همین الان به کارشناسان حوزه مشق پیام بدهید.   ۰۹۱۹۱۵۷۰۹۳۶  ۰۹۳۹۳۳۵۳۰۰۹

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *