index.png
IMG_20220810_150911_239

کشف استعداد برتر

شاعران و نویسندگان,فردین احمدی,قلم شما,معرفی تازه های کتاب

کتاب گزیده‌ای از بهترین اشعار نیما یوشیج، شهریار، حمید مصدق توسط انتشارات حوزه مشق منتشر شد.

معرفی کتاب گزیده‌ای از بهترین اشعار نیما یوشیج، شهریار، حمید مصدق

در دل هر کتاب، دنیایی از احساسات پیچیده و زیبایی‌های نهفته است که آماده کشف شدن اند. “گزیده‌ای از بهترین اشعار” ما، پلی است بین شما و سه تن از درخشان‌ترین ستارگان آسمان شعر فارسی: نیما یوشیج، شهریار و حمید مصدق.

این کتاب، با دقت و عشق فراوان، اشعاری را گرد آورده که هر کدام به نوبه‌ی خود، نماینده‌ی جریان‌های متفاوت و بی‌بدیل در ادبیات فارسی هستند. از نیما یوشیج، پدر شعر نو فارسی، که زبانی تازه به شعر داد و شاعری که طبیعت را به معشوق تبدیل کرد، تا شهریار، ستایشگر عشق و احساسات انسانی، که با “هیهات” و سایر آثارش، دل‌ها را به لرزه درآورد، هر کدام دنیایی از احساس را در برابر خواننده می‌گشایند.

و نباید از یاد برد حمید مصدق، شاعری که با زبانی ساده و دل‌نشین، اما عمیق و پرمعنا، شعر را به عنصری جاودان در زندگی بدل کرد. اشعار او، برگرفته از تجارب شخصی و اجتماعی، پنجره‌ای است به سوی درون‌مایه‌های انسانی و روح این سرزمین.

“گزیده‌ای از بهترین اشعار” نه تنها مجموعه‌ای است از شعرهای بی‌مانند، بلکه دعوتی است به سفر در گذرگاه‌های زمان، به دیدار با شاعرانی که وجودشان تبدیل به جزئی از هویت فرهنگی و ادبی ما شده است. این کتاب، دریچه‌ای است به دنیایی که در آن، زیبایی و عمق احساس به هنری ارزشمند تبدیل می‌شود.

مخاطبان گرامی، دعوت می‌کنیم تا با تهیه این اثر، همراه ما در این مسیر شگفت‌انگیز شوید و به کاوش در اعماق شعر پارسی بپردازید، جایی که هر بیت و هر مصراع، داستانی دارد برای گفتن و حکایتی برای شنیدن.

در آغوش بگیرید این میراث ارزشمند و بگذارید صدای دلنشین شعرا، همراه و راهنمای شما باشد در سفری به عمق تاریخ و فرهنگ غنی ما.

این کتاب توسط دکتر فردین احمدی گردآوری و انتشارات حوزه مشق چاپ و روانه بازار شد

برای خرید این کتاب به شماره تلفن 09191570936 پیام بدهید.

 

تصویر نویسنده
فردین احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *